Oldalak

"Az igaz ügyért küzdeni még akkor is kötelesség, midőn már sikerhez nincsen remény !" -Deák Ferenc-

2015. január 6., kedd

„Tudtam, csak nem sejtettem”...

A címben szereplő örök érvényű mondás (Sylvester Stallone által az Oscar című filmben) jutott eszembe Zámbó Krisztián a Mokka tv műsorában tett vallomása után.

Elmondta, Takács Zsuzsával nagyon zavaros a kapcsolatuk. Hol kibékülnek, hol fasírtban vannak, de az biztos, hogy az anyagiak miatt továbbra is egy fedél alatt élnek.
Vallott arról, hogy az átlagnál jóval féltékenyebb típus, és ennek tudja is a magyarázatát.

"Most talán meglepődik az egész ország, (szerintem meg nem mindenki-a szerk. ) de van bennem egy kis roma vér is, hiszen az édesapám apjában, azaz a nagyapámban volt, és mi nem szeretjük, ha egy hölgy nagyon mutogatja magát. Ezt nem rosszindulatból mondom, de én ezt nehezen tudom feldolgozni.
Ugyanakkor meg persze büszke is vagyok, hogy ilyen szép menyasszonyom van" - mondta Krisztián, akit némileg a rosszindulatú pletykák is befolyásolnak. 
forrás hír
Szerk;Posta S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés írása mint:Profil kijelölése.... legördülő menüben válasszátok a "Név/URL-cím"rovatott -ne a névtelent- ide írjátok be a nevet,vagy bármilyen nick nevet.Az URL-t hagyjátok üresen.
Köszönöm.