És van ember aki ezt az állítást elhiszi és még mondja is, hogy ez nekünk milyen jó !
Azt is hallhattuk a kormánypropagandából, hogy az új fizetős rendszer
egységessé teszi az autóutakat. Ehhez képest az M0-áson igen nehéz
megmondani, hogy éppen fizetős vagy ingyenes szakaszon vezet az autós.
A
kabinet ígéretének megfelelően a Megyeri hidat kivették a fizetős
szakaszok közül. Ellenben az elkerülő körgyűrű hídra vezető szakaszának
95 százalékáért perkálni kell. Egyetlen, a hídhoz legközelebbi
felhajtótól a túlpartra vezető szakaszt lehet fizetés nélkül használni -
márpedig ennek óhatatlanul az lesz a következménye, hogy a pesti oldal
eddig nem túl zsúfolt szakaszán hatalmasra nő majd a forgalom. A kabinet
- saját bevallása szerint - nem készített előzetes hatástanulmányokat,
ugyanis a Fidesz-kormány nem tartja megbecsülhetőnek egy-egy
intézkedésének hatásait.
És ez csak Budapest vonzáskörzete.
Orbán Viktor miniszterelnöknek is volt véleménye az új matrica-rendszerről: szerinte nem az agglomerációt adóztatják, hanem egy megyei matricarendszert vezetnek be, ami összességében a magyar embereknek jobb, mint a mostani.(?)
A Fidesz lakájmédiája igazságos közteherviselésről, egységes és
természetesen olcsóbb rendszerről áradozott. Viszont azt az ellentmondást
mindeddig senkinek nem sikerült feloldania, hogy lesz olcsóbb az a
rendszer, amitől plusz 50 milliárd forintnyi bevételt vár a
költségvetés?
Feltenném a kérdést, akkor hogy is van ez ?
(Aki esetleg tudja a választ várom a levelét!-a szerk.)
(Aki esetleg tudja a választ várom a levelét!-a szerk.)
Szerk;Posta S.