Oldalak

"Az igaz ügyért küzdeni még akkor is kötelesség, midőn már sikerhez nincsen remény !" -Deák Ferenc-

2015. január 3., szombat

Olcsóbb megoldást jelent a megyei matrica az autósok számára?

Olvasható a "Nemzeti Útdíj" honlapján !
És van ember aki ezt az állítást elhiszi és még mondja is, hogy ez nekünk milyen jó !

Azt is hallhattuk a kormánypropagandából, hogy az új fizetős rendszer egységessé teszi az autóutakat. Ehhez képest az M0-áson igen nehéz megmondani, hogy éppen fizetős vagy ingyenes szakaszon vezet az autós. 
A kabinet ígéretének megfelelően a Megyeri hidat kivették a fizetős szakaszok közül. Ellenben az elkerülő körgyűrű hídra vezető szakaszának 95 százalékáért perkálni kell. Egyetlen, a hídhoz legközelebbi felhajtótól a túlpartra vezető szakaszt lehet fizetés nélkül használni - márpedig ennek óhatatlanul az lesz a következménye, hogy a pesti oldal eddig nem túl zsúfolt szakaszán hatalmasra nő majd a forgalom. A kabinet - saját bevallása szerint - nem készített előzetes hatástanulmányokat, ugyanis a Fidesz-kormány nem tartja megbecsülhetőnek egy-egy intézkedésének hatásait.
És ez csak Budapest vonzáskörzete.

Orbán Viktor miniszterelnöknek is volt véleménye az új matrica-rendszerről: szerinte nem az agglomerációt adóztatják, hanem egy megyei matricarendszert vezetnek be, ami összességében a magyar embereknek jobb, mint a mostani.(?)
A Fidesz lakájmédiája igazságos közteherviselésről, egységes és természetesen olcsóbb rendszerről áradozott. Viszont azt az ellentmondást mindeddig senkinek nem sikerült feloldania, hogy lesz olcsóbb az a rendszer, amitől plusz 50 milliárd forintnyi bevételt vár a költségvetés? 
Feltenném a kérdést, akkor hogy is van ez ?
(Aki esetleg tudja a választ várom a levelét!-a szerk.)
Szerk;Posta S.