Három héttel az indulás után már nem csak az internet, hanem
az IPTV előfizetés is ingyenessé tehető a Btelnél. Cserébe 30
percenként végig kell nézni egy reklámot.
Az indulást követő első héten 9000, három hét elteltével pedig
már 24 ezer háztartás választotta a Btel február elején bevezetett
Xprime szolgáltatását.
A magyar fejlesztésű rendszer böngészés közben meghatározott
időközönként felkínál egy reklámot vagy reklámblokkot, amelyről az
előfizető szabadon dönthet, hogy megnézi-e vagy sem. Amennyiben a
felhasználó megnézi a reklámokat és a blokk végén jól válaszol a feltett
kérdésre, akkor krediteket tud gyűjteni, melyeket a következő számlán
jóváír számára a Btel, ezzel csökkentve az internet-előfizetés
havidíját.
Az Xprime esetében egy általános, naponta 3-4 órás nethasználat mellett 30 percenként jelenik meg egy reklám, így az ügyfél 17 nap alatt tud lenullázni egy átlagos, 3000 forintos előfizetési díjat. A szolgáltató közlése szerint a reklámok megnézése alkalmanként két percet vesz igénybe.
Az Xprime esetében egy általános, naponta 3-4 órás nethasználat mellett 30 percenként jelenik meg egy reklám, így az ügyfél 17 nap alatt tud lenullázni egy átlagos, 3000 forintos előfizetési díjat. A szolgáltató közlése szerint a reklámok megnézése alkalmanként két percet vesz igénybe.
Az előfizetők az Xprime-hoz egy olyan felületet is kapnak, ahol
pontosan nyomon tudják követni a kreditek számát és jóváírásuk
státuszát.
Xprim forrás.
Barta P,