Oldalak

"Az igaz ügyért küzdeni még akkor is kötelesség, midőn már sikerhez nincsen remény !" -Deák Ferenc-

2015. április 8., szerda

Bocsánatkérésként elkészült a KDNP-pozitív !

Semjén Zsolt szerint „hiteltelen”, hogy valaki bepöccen, ha nem tud vasárnap vásárolni, és emiatt írt egy dalt, az eredeti dal ITT, a „helyreigazított bocsánatkérő” lentebb hallgatható meg.
A KDNP elnöke  azt mondta: Nyilván egy érdekcsoport van emögött, amely a szabad vasárnap miatt indít támadást a kormány és persze a kereszténység ellen. (?)



(Valóban egy  pár milliós érdekcsoport van akik nem szeretik, hogy egy nyúlfarknyi pártnak nevezett "csoportosulás" mondja meg, hogy  mit csináljunk vasárnap!-a szerk.  )
Azt Semjén elismerte, hogy az intézkedés egyik értelme, hogy a kis üzleteket hozzák helyzetbe a multikkal szemben.

(A sorok kezdőbetűjét összeolvasva azért  már nem látszik annyira a bűnbánat). 

 B arátom a KDNP, s külön Semjén Zsolt
A képed ott van szobám falán szinte mindenhol
Sz erintem is jó dolog, ha bezár minden bolt
Ó ha egyszer megérinthetnélek Semjén Zsolt

D e jó lenne KDNP ha te lennél az úr
J utyúbon sem feszülhetne többet túl a húr
Á ldás legyen Harrach Péter minden mosolyán
L egyen Hoffman Rózsa szeretve egy nyoszolyán

M egint itt a vasárnap az asszony ordibál
E lromlott a lehúzó a WC szarban áll
G yere drágám megjavítjuk van kis púrhabom
K enünk rá és túl leszünk gyorsan a szar szagon

D élelőtt van vasárnap, 39.7
N ézem lázas minden gyerek, s csillapítanék
P ersze nincs több Nurofen, az nálunk elfogyó
Marad hát a priznic és pár homeós bogyó.
Szerk;Posta S.

Mert neki(k) mindent szabad !

Csak óvatosan a Facebookkal – erre hívják fel a figyelmet a szakemberek. Egy nemrégiben készített tanulmányból kiderül, hogy a közösségi oldal adatokat gyűjt még azokról is, akik nem is rendelkeznek felhasználói fiókkal !

Magyarországon közel ötmillió ember használja a Facebookot, amely azokat is követni tudja, akik nem tagjai, vagyis a nem regisztrált internetezők is megfigyelhetők – erre jutottak egy közelmúltban készített belga tanulmány szerzői. 
Az adatszerzés módja, hogy a Facebook más oldalakba úgynevezett követési kódokat épít be – mondta a 180 percnek Gombos Zsolt Facebook-szakértő. Hozzátette: a netezők ma már folyamatosan olyan honlapokat látogatnak, amelyekben vannak a közösségi portáltól származó kódok. Ilyenek például az egyes híroldalakon a cikkek mellett található, ajánlást szolgáló like gombok, továbbküldési gombok. 

Aki tehát elkezd böngészni egy hírportált, azt a Facebook gyakorlatilag megcímkézi, és tudja, hogy a felhasználó milyen tartalmakat kezdett el nézegetni a közösségi oldalon kívül. Ezeket az adatokat a hirdetők jó pénzért megvásárolják, és fel is használják, hogy "releváns" reklámokkal tudják bombázni a fogyasztókat. 
Gombos Zsolt szerint nagyon sokszor elhangzik, hogy az emberek reklámkerülők. Ennek oka, hogy a fogyasztók általában olyan hirdetésekkel találkoznak, amelyek nem érdeklik őket, nem nekik szólnak, ezért zavarók, az adott személy netezési szokásairól szerzett adatok alapján azonban a hirdetők már képesek lehetnek arra, hogy az érdeklődésüket felkeltő reklámokat küldjenek neki.

"Kísérleti alanyok vagyunk, mert bent vagyunk a rendszerben, használjuk, és ezzel rengeteg adatot adunk át. Illúzió, hogy a Facebook ingyenes" - jelentette ki. Azok az egyszerű felhasználók – mintegy másfél milliárd ember – aki fent van a Facebookon, a pénznél sokkal drágább kinccsel fizet, az adataival – tette hozzá.
Jól át kell gondolni tehát, milyen információkat osztunk meg a Facebookon. Különösen a kiskorúak vannak veszélyben, akik gyakran nem eléggé tájékozottak, milyen kockázatokkal jár a közösségi oldal használata – hangoztatta Gombos Zsolt.
(Híradó.hu nyomán)
Szerk;Posta S.