Oldalak

"Az igaz ügyért küzdeni még akkor is kötelesség, midőn már sikerhez nincsen remény !" -Deák Ferenc-

2014. március 13., csütörtök

Finoman fogalmazva is életszerűtlen!

Négy éve forr a harag Ekker Tiborban. A tényői családirtóként elkönyvelt Sz. Kolos nevelőapja most kipakolt a Borsnak. Azt állítja: semmi sem igaz abból, amit a sokkoló üggyel kapcsolatban a hatóságok nyilvánosságra hoztak.

A tényői családirtás után a rendőrség sajtótájékoztatón mutatta be a gyilkos eszközöket!
Vajon miért ez a sok kés, ha csak egy elkövető volt?...(a szerk.)


Gyásznap március 15-e Ekker Tibor és felesége számára. Négy éve ezen a napon vesztették el fiukat, menyüket és két gyönyörű unokájukat. 
A hivatalos rendőrségi verzió szerint Sz. Kolos egy baltával végzett nejével, Virággal, majd lesújtott az ötéves Blankára és a nyolcesztendős Ajnára is. Ezután összeszurkálta magát, végül beindított egy motoros fűrészt és elvágta vele a saját torkát.(?) 
Ekker Tibor azonban úgy véli: elképzelhetetlen, hogy Kolos valaha is bántotta volna a szeretteit. A férfi eddig sosem közölt információkat árult el lapunknak. Csak a keserűség szól belőle? Vagy valóban maradtak elvarratlan szálak? Ez talán örökre rejtély marad.

A Bors megkérdezte az áldozat nevelőapját;
Igaz, hogy önök panasszal éltek a nyomozás lezárása ellen?
Ekker Tibor: Igen, meglátásunk szerint számos olyan körülmény akadt, amelyekre a rendőrség nem fektetett kellő hangsúlyt. Azt a motoros fűrészt én vásároltam Kolosnak. Bizton állíthatom: ember nincs, aki azt a gépet összeszurkált testtel, fél kézzel beindítsa. Ráadásul a helyszínelők kikapcsolt állapotban találták meg a fűrészt, Kolos aligha lett volna képes holtában leállítani. 
Kolos tehetséges belsőépítész volt, de nem éltek jó anyagi körülmények között, a házukat is hitel terhelte. Nem sokkal a haláluk előtt négymillió forintot adtam nekik kölcsön. Ez a pénz szőrén-szálán eltűnt. Kérdem én: hová lett? Ők nem költötték el. Semmit sem vettek a gyilkosságot megelőzően...
Bejegyezte:Barta P.

Korlátoznak a szolgáltatók?

Egy az Európai Bizottság által közreadott jelentés szerint az európai internet-előfizetők 24 százalékának netes médiafogyasztását, sávszélesség-kihasználását korlátozzák a szolgáltatók. A válaszok alapján a legtöbb probléma a videók megtekintésével (41%), a zenelejátszással (23%) és a közösségi médiaoldalak betöltésével (23%) akadt, de az online kapcsolatot igénylő játékokhoz való hozzáféréssel is a felhasználók közel ötöde volt elégedetlen. 

Az interneten keresztül indított telefonhívásokra a fogyasztók 9 százaléka panaszkodott. A tendencia Magyarországon is tapasztalható, a szolgáltatók gyakran azért korlátozzák ügyfeleik nethozzáférését, hogy azok ne tudják igénybe venni az olcsóbb vagy ingyenes alternatív szolgáltatásokat – adta hírül az Internetet.hu távközlési összehasonlító portál.
A 28 ezer európai internet-előfizető körében végzett kutatásból az is kiderül, hogy a felhasználók mintegy 60 százaléka nincs tisztában azzal, milyen sebességű internettel rendelkezik. Viszont azok közül, akik ismerik internetcsomagjukat, minden negyedik felhasználó számolt be a szolgáltató által ígértnél szerényebb szolgáltatásról. Az Európai Bizottság nemtetszését fejezte ki a felmérés eredményével kapcsolatban.
Itthon a torrent és a VoIP feketelistás.
„Magyarországon a szolgáltatók hivatalosan csak akkor korlátozhatják az internet-szolgáltatást, ha az előfizető egyébként is jogosulatlanul veszi azt igénybe, vagy éppen késik a díjfizetéssel. Ugyanúgy sávszélesség-korlátozás a szankció azok számára, akik meghaladják az igénybevételi korlátot, vagy tevékenységükkel negatívan befolyásolják a hálózat működését” – magyarázza Solt Ádám, az Internetet.hu távközlési szakértője. Ennek ellenére itthon is sok fogyasztó tapasztalta már, hogy szolgáltatója kevesebb szolgáltatást nyújt számára, mint amiért havonta fizet. Ez azok esetében jelentkezik a leggyakrabban, akik különféle P2P (peer-to-peer) fájlcserélő rendszereket használnak.

 Emellett azonban a magyarországi szolgáltatók esetében többször is előfordul, hogy ellehetetlenítik azon szolgáltatások használatát az előfizetők számára, amelyek által csökkenteni tudnák költségeiket.
 Pl-ul a Viber és Skype. „Ezekre a programokra gyakran akkor sem jut sávszélesség, ha egyébként bőven rendelkezésre állna, sőt, a szolgáltatók a felhasználási feltételekbe is belefoglalják, hogy előfizetőik mennyi ideig használhatnak egy-egy ilyen alkalmazást. Legalábbis több ilyen csomag is megfigyelhető a Telenornál, a Vodefone-nál és a Magyar Telekomnál egyaránt” – magyarázza Solt Ádám.
 A VoIP (Voice over IP – internet alapú hívásindítás) korlátozása vagy tiltása több európai országban is előfordul, azonban az, hogy az összes szolgáltató egyöntetűen alkalmazzon ehhez hasonló intézkedéseket, már nem mondható általánosnak. Solt Ádám szerint ez inkább egy újabb apró jele annak, hogy a magyar piac három nagy szereplője nincs rákényszerítve a versenyre, és egymással egyetértésben olyan intézkedéseket is megtehetnek, amelyek hátrányosak lehetnek előfizetőik számára.
Forráshír; internetet.hu
Összeállította;Posta S.