Oldalak

"Az igaz ügyért küzdeni még akkor is kötelesség, midőn már sikerhez nincsen remény !" -Deák Ferenc-

2015. január 9., péntek

Garanciális javítás 2015

Az interneten olvastuk az alábbi írást és mivel tartalmánál fogva egyszerűen lenyűgöző, úgy gondoltuk megosztjuk olvasóinkkal okulásképpen...

Briliáns érveléssel odázta el a minden bizonnyal garanciális javítást egy "cég".
Hónapok alatt repedt meg a fürdőkabin? Akkor mért várja, hogy egyből kimenjünk megjavítani?

"Vásároltunk, közel 10 hónapja egy S........ik által forgalmazott saját márkás zuhanykabint, melynek zuhanytálcája elrepedt, így használat során folyik a víz belőle. Így használata nehézkes, ráadásul utána áll a víz a fürdőszobában is, tehát meggondolandó.
Hibát bejelentettem 2014.12.07-én, melyre azt a választ kaptam, hogy majd jövőre valamikor január végén tudják csak megjavítani.
Kérdésemre, hogy miért olyan soká javítják, a következő válasz kaptam: ,,Tekintve, hogy a jelenlegi hiba nem egyik napról a másikra történt, hanem egy folyamat végeredménye, így nem tartjuk életszerűnek az azonnali szervizelés követelését az Ön részéről.” "
sakema

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés írása mint:Profil kijelölése.... legördülő menüben válasszátok a "Név/URL-cím"rovatott -ne a névtelent- ide írjátok be a nevet,vagy bármilyen nick nevet.Az URL-t hagyjátok üresen.
Köszönöm.