Az interneten olvastuk az alábbi írást és mivel tartalmánál fogva egyszerűen lenyűgöző, úgy gondoltuk megosztjuk olvasóinkkal okulásképpen...
Briliáns érveléssel odázta el a minden bizonnyal garanciális javítást egy "cég".
Briliáns érveléssel odázta el a minden bizonnyal garanciális javítást egy "cég".
Hónapok alatt repedt meg a fürdőkabin? Akkor mért várja, hogy egyből kimenjünk megjavítani?
"Vásároltunk, közel 10 hónapja egy S........ik
által forgalmazott saját márkás zuhanykabint, melynek zuhanytálcája
elrepedt, így használat során folyik a víz belőle. Így használata
nehézkes, ráadásul utána áll a víz a fürdőszobában is, tehát
meggondolandó.
Hibát bejelentettem 2014.12.07-én, melyre azt a választ kaptam,
hogy majd jövőre valamikor január végén tudják csak megjavítani.
Kérdésemre, hogy miért olyan soká javítják, a következő válasz kaptam: ,,Tekintve, hogy a jelenlegi hiba nem egyik napról a másikra történt, hanem egy folyamat végeredménye, így nem tartjuk életszerűnek az azonnali szervizelés követelését az Ön részéről.” "
sakema
Kérdésemre, hogy miért olyan soká javítják, a következő válasz kaptam: ,,Tekintve, hogy a jelenlegi hiba nem egyik napról a másikra történt, hanem egy folyamat végeredménye, így nem tartjuk életszerűnek az azonnali szervizelés követelését az Ön részéről.” "
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
A megjegyzés írása mint:Profil kijelölése.... legördülő menüben válasszátok a "Név/URL-cím"rovatott -ne a névtelent- ide írjátok be a nevet,vagy bármilyen nick nevet.Az URL-t hagyjátok üresen.
Köszönöm.