Oldalak

"Az igaz ügyért küzdeni még akkor is kötelesség, midőn már sikerhez nincsen remény !" -Deák Ferenc-

2015. november 30., hétfő

"Mond, ez hogy lett sztár" ?

 Vasárnap este zajlott a Sztárban sztár döntője a TV2-n, ahol 13 énekes 10 adáson keresztül látott több mint 100 átváltozása után végre kiderült, hogy ki kapta a 2015 Legsokoldalúbb előadója címet.
Ez különösebben nem érdekes, mert mindenki megtudhatja aki kicsit is figyeli az internetet. (Azért megsúgom Gáspár László, a "Győzike rokon.")

Most inkább Peter Sramekről, a döntő második helyezettjéről szeretnék egy kicsit elmélkedni. Mert ki is ő ?

Mikor először találkoztam vele, valamennyire még szimpatikus is volt. Magyarországra jött, pedig nem is tudott magyarul... Oké... Aztán elkezdett énekelni... A hangokat ugyan eltalálta, de egyszerűen nincsen hangja. Azt gondoltam, ezt biztos kiejtik az első körben. Aztán a számláló emelkedett, és emelkedett. Mondom, ez lehetetlen! Mi tetszik nekik ennyire? 

Nem akartam elhinni, hogy mi történik, aztán megértettem. Akkor világosodtam meg, mikor ilyen kommenteket olvastam, hogy: "Annyira cuki" "Szép a szeme, meg olyan szexy" "Szeretem őt, és sokat tudok róla, és elfogadnám, ha a pasim lenne" 
Na igen... Innentől kezdve már mindent értettem. Nem baj, ha nem énekel olyan jól, szép a szeme, meg szexi... Mindent értek. 
(Én ezt a legénykét inkább ajánlanám a negyedik helyezettnek-mivel ő eddig is szerette az újhúsokat- ezzel a kis kínrímmel; "Csobi Abi van új pasi, ki az talán Peter Srámi ")
A másik dolog, ami szemet szúrt az, hogy az országunkba jön nyáladzani. A tini kislányok szavazatai persze egyből garantálva vannak, így már gyakorlatilag két ország szavaz rá. Akkor akadtam volna ki, ha ő nyerte volna meg, szerencsére nem. 
Nekem kicsit olyan Justin Bieber helyzetnek tűnik ez, amikor a külsőért vannak oda. 
"Szexi, okos, kedves, vicces, szép a szeme, cuki a füle! Jah... Meg "jól" énekel!" Nem értem...Vagy nagyon is ? Gratulálok emberek!
Barta P.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés írása mint:Profil kijelölése.... legördülő menüben válasszátok a "Név/URL-cím"rovatott -ne a névtelent- ide írjátok be a nevet,vagy bármilyen nick nevet.Az URL-t hagyjátok üresen.
Köszönöm.