Oldalak

"Az igaz ügyért küzdeni még akkor is kötelesség, midőn már sikerhez nincsen remény !" -Deák Ferenc-

2015. szeptember 2., szerda

Egy érdekes történet !


Ma reggel nyolc óra előtt egy hívást kaptam a vezetékes telefonomra. Meglepődve hallottam a vonal túlsó végén egy számomra ismeretlen nyelven hadaró férfit, aki  valamilyen Abdul... vagy ehhez hasonló nevű valakit keresett. 

Mivel én nem beszélek "arabusul" és ő meg nem beszélt "magyarosul" így megpróbáltam szót érteni valahogyan vele -angolul, németül-, de nem sikerült, így letettem a telefont. 


Pár másodperc után ismét hívott és azt hajtogatta, hogy "Abdul... láger...karantén" ! 
Mivel ismét nem értettünk szót, mondtam neki hívja a "policét". Lehet félreértette, mert lecsapta a telefont.
Nem hagyott a kíváncsiság, hogy vajon honnan hívott a fickó, így  rákerestem a számra és meglepődtem !
Ha valaki tud "arabusul" felhívhatja.  


Ezek szerint már Üzbegisztánból is vannak "menekültek" Magyarországon ?
Szerk;Posta S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés írása mint:Profil kijelölése.... legördülő menüben válasszátok a "Név/URL-cím"rovatott -ne a névtelent- ide írjátok be a nevet,vagy bármilyen nick nevet.Az URL-t hagyjátok üresen.
Köszönöm.