Oldalak

"Az igaz ügyért küzdeni még akkor is kötelesség, midőn már sikerhez nincsen remény !" -Deák Ferenc-

2015. február 17., kedd

Hogyan történhetett ez meg ?

(Szerintem azért, mert a "pozíciónak megfelelő "nagytudású" emberek vannak manapság mindenütt ! Vagy talán mégsem?-a szerk.)

Ekkora bakot már rég nem lőttek a hazai protokoll életben. A Miniszterelnök protokollfőnöke tévedésből az ősellenséget, az MSZP-s Juhász Ferencet hívta meg a Kossuth-díjasok díszvacsorájára a költő Juhász Ferenc helyett!
A volt honvédelmi miniszter facebook oldalán az alábbiakat írta:

"Saját, ősidők óta használt e-mail címemre küldték ezt az invitet a Miniszterelnöki Hivatalból.
Igazán kedves formában értesítenek róla, hogy Kossuth-díj várományosa vagyok, hiszen csak a díjazottak részesülhetnek abban a megtiszteltetésben, hogy Viktorral vacsorázzanak.

Bár a "Művész Úr" megszólítás ébreszt bennem némi kételyt, hogy tényleg jó helyre érkezett ez a levél, de gyorsan elhessegettem ezt a gondolatot. Mint az egyszeri pártvezető, aki reggelente a borotválkozó tükörben mindig a leendő miniszterelnököt látja, én is elgyengültem...lehet, hogy elmegyek... csak elférünk valahogy egy széken, az "igazi" Juhász Ferenccel!" (sztárklikk.hu)
Szerk;Posta S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés írása mint:Profil kijelölése.... legördülő menüben válasszátok a "Név/URL-cím"rovatott -ne a névtelent- ide írjátok be a nevet,vagy bármilyen nick nevet.Az URL-t hagyjátok üresen.
Köszönöm.