Oldalak

"Az igaz ügyért küzdeni még akkor is kötelesség, midőn már sikerhez nincsen remény !" -Deák Ferenc-

2014. június 2., hétfő

Az (eltérő?) kultúra kiverte a biztosítékot...

Összeverekedett Majka és Dopeman.


Majka és Dopeman évek óta háborút vívnak egymással, pedig egykor a legjobb barátok voltak. A gyűlölködés most tettlegességig fajult - írja a Bors
A két rapper egy budapesti szórakozóhelyen futott össze szombat este, és mivel mindketten fogyasztottak már alkoholt, nemigen tudták fékezni indulataikat. Pityinger (Dopeman) úgy meséli, ő nem akart balhét:
"Az este folyamán már vagy ötször összefutottunk, direkt rá se néztem, nehogy gond legyen. A táncparketten, ahol a feleségével és annak a barátnőjével táncolt, elmentem mögöttük, de nem fértem el, ezért a barátnőt udvariasan megérintettem, hogy adjon egy kis helyet. Erre hallottam meg a fába szorult féregére hasonlító sikítást. Majka azt üvöltötte, hogy f…opó! 
Én nem válaszoltam, indultam volna tovább, amikor aljas módon, oldalról és hátulról rám ütött egyet. Ekkor elkaptam és a földre vittem, de már ott is voltak a portaszolgálatosok és szétszedtek minket, őt meg kivitték az utcára, ahol tovább ordítozott. Egyebek között édesanyám szexuális zaklatásával fenyegetett, és nekem is ugrott, ekkor kapott egyet az öcsémtől. Ahogy viselkedett, az őt minősíti. Negyvenévesen, egy hétéves gyermek apjaként...,hogy Majoros hogy látta a történetet azt itt olvashatod!
Barta P.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés írása mint:Profil kijelölése.... legördülő menüben válasszátok a "Név/URL-cím"rovatott -ne a névtelent- ide írjátok be a nevet,vagy bármilyen nick nevet.Az URL-t hagyjátok üresen.
Köszönöm.