Oldalak

"Az igaz ügyért küzdeni még akkor is kötelesség, midőn már sikerhez nincsen remény !" -Deák Ferenc-

2014. május 15., csütörtök

Ki is a TV2 tulajdonosa ?

Tegnap későeste a viharos időjárás miatt nem jött álom a szememre és keresgélni kezdtem a tv csatornák között. Véletlenül kapcsoltam a TV2-re ahol pont a "Magánnyomozók" című sorozat utolsó képkockája futott. Hirtelen feltűnt a bevágásban az alábbi kép, amin  kicsit meglepődtem !

Nem hagyott nyugton a dolog és rákerestem az interneten hogy is van ez? Mi köze van a magyar államnak  egy kereskedelmi csatorna szórakoztató reality sorozatához?

És érdekes módon a legutóbbi erről szóló hír 2013 karácsony előtti. Azóta teljes csend a témában, mint ahogy a hírben is olvasható.
Igaz hogy március 4.-én megjelent még egy írás, de az is csak a korábbi "csendes" megállapodást elemezi, boncolgatja.  Azért, akit érdekel a téma, érdemes átolvasni, már csak a "tisztábban látás" miatt is.
Barta P.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés írása mint:Profil kijelölése.... legördülő menüben válasszátok a "Név/URL-cím"rovatott -ne a névtelent- ide írjátok be a nevet,vagy bármilyen nick nevet.Az URL-t hagyjátok üresen.
Köszönöm.