Oldalak

"Az igaz ügyért küzdeni még akkor is kötelesség, midőn már sikerhez nincsen remény !" -Deák Ferenc-

2014. május 8., csütörtök

Jelentgetünk...

Nyomozást indított a rendőrség Sebestyén Balázs ellen – írja a Blikk.

 A Blikk információi szerint valaki feljelentette Sebestyén Balázst, aki korábbi műsorában, a Vundersőn és Zuperszexi egyik adásának felvételén biztonsági öv nélkül vezetett. A műsorvezető ellen a rendőrség közigazgatási eljárást indított. 
„Vadon Jani még rám is szólt, amikor beszálltunk és bekötötte magát, hogy nekem is használnom kellene a biztonsági övet, de én direkt nem tettem eleget ennek. Szerintem ez egy feljelentős ország, ezért kíváncsi vagyok, mennyi időbe telik, amíg valaki feljelent” – mondta a Class FM Morning Show-jában Sebestyén Balázs.
Igaza lett, hiszen feljelentették, a Budapesti Rendőr-főkapitányság pedig közigazgatási eljárást kezdeményezett. és megindult a nyomozás az ügyben. Sebestyén Balázs erről nem nyilatkozott.
Sebestyénnek mindenesetre nem ez volt egyetlen hibája autóvezetés közben. Néhány hónapja tilosban parkolt, tavaly pedig volt két gyorshajtásos ügye is, így ez már csak hab a tortán.
Barta P.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés írása mint:Profil kijelölése.... legördülő menüben válasszátok a "Név/URL-cím"rovatott -ne a névtelent- ide írjátok be a nevet,vagy bármilyen nick nevet.Az URL-t hagyjátok üresen.
Köszönöm.