Oldalak

"Az igaz ügyért küzdeni még akkor is kötelesség, midőn már sikerhez nincsen remény !" -Deák Ferenc-

2014. február 26., szerda

Cseke Katinkát a világon senki nem érti...

Ép ésszel felfoghatatlan ez a helyzet más -nem csak- nők számára!

Cseke Katinka (42) és Váradi Róbert Márió (24) már négy hónapja alkot egy párt. A szerelmesek a TV2 Frizbi Hajdú Péterrel című ma esti műsorában mesélnek különös kapcsolatukról, az énekes ugyanis három gyermekével még mindig volt párjával él egy fedél alatt.

- A környezetemben a mai napig az összes barátnőm (csoda hogy ezek után még vannak) azt kérdezi: Kati, ezt miért csinálod? 
Én őt szeretem, én ezt a helyzetet elfogadtam, én nem félek attól, hogy este mikor hazamennek egy lakásba, lesz köztük bármi. Én belelátok a szituba - magyarázta Cseke Katinka, aki azóta is rendszeresen meglátogatja kedvesét, hogy vidékre költöztek családjával, de közös programokat is szerveznek gyermekeikkel.

- Sokkal toleránsabb vagyok. Soha az életemben nem gondoltam volna, hogy egy ilyen szituba kerüljek. Nagyon kell, hogy szeressem őt ahhoz, hogy egy ilyen szitut elfogadjak, hogy esténként hazamegy a lakótársához, meg a három gyerekéhez...és itt tovább olvashatod az ujasz.hu oldalán.
Barta P.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés írása mint:Profil kijelölése.... legördülő menüben válasszátok a "Név/URL-cím"rovatott -ne a névtelent- ide írjátok be a nevet,vagy bármilyen nick nevet.Az URL-t hagyjátok üresen.
Köszönöm.