Oldalak

"Az igaz ügyért küzdeni még akkor is kötelesség, midőn már sikerhez nincsen remény !" -Deák Ferenc-

2013. július 16., kedd

Mindent a családért...

Két Blikk olvasó is lefotózta Oláh autóját, (az x faktor győztesét,) ahogy két alkalommal is egy mozgássérülteknek fenntartott parkolóhelyen rokkant kártyával parkol !

A VIII.kerületi Vas utcában a kijelölt rokkanthelyre sem sikerült tökéletesen beparkolnia az X-Faktor nyertesének vasárnap este negyed tíz körül.(Blikk forrás.)

A fickó persze megpróbálta megmagyarázni a történteket.(Budapesten hamar belejött az "igazmondásba"!)

"A sógorom nyolc évvel ezelőtt egy autóbalesetben elvesztette az egyik lábát. Akkor kapta a mozgássérült-igazolványát, amelyet mindig magával hoz, amikor Budapestre jön. Ilyenkor a kocsiban ott szokott lenni a kártya. Nekem nagyon fontos a család összetartása, igyekszem segíteni őket, amiben csak tudom. (?) Most is így történt, én mentem ki érte az állomásra, én vittem ide-oda, mentem érte, ha elvégezte, amiért a városba jött" - mondta Oláh.
A két olvasó azonban nem támasztotta alá Oláh szavait, mert egyik alkalommal sem látták a rokont.
Szerk:Posta S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés írása mint:Profil kijelölése.... legördülő menüben válasszátok a "Név/URL-cím"rovatott -ne a névtelent- ide írjátok be a nevet,vagy bármilyen nick nevet.Az URL-t hagyjátok üresen.
Köszönöm.