Oldalak

"Az igaz ügyért küzdeni még akkor is kötelesség, midőn már sikerhez nincsen remény !" -Deák Ferenc-

2013. február 20., szerda

Pénzért mindenre képes...

...a normális munkát kivéve! (-a szerk.)

VV Fecó egy másik valóságshow-val, az Éden Hotellel hozná rendbe újra az életét. 
Akár szex árán is ! 

Az egzisztenciálisan padlóra került VV Fecó nem igazán tudja, hogyan tarthatná el családját?A Való Világ egykori hősszerelmese, aki az éneklés és a dinnyézés után a londoni levegőbe is beleszagolt, most gondolt egy nagyot, s - ha már egyszer bejött a valóságshow és visszakapta szerelmét - jelentkezett egy másikba. 
Első hallásra kicsit furcsának hat, hogy a kétgyerekes, nős fiú a Viasat csatorna Éden Hoteljében szaladgáljon egy szál gatyába és szédítse a nőket, ám Fecónak erre is van válasza: Hát én jelentkeztem! Jó képeket küldtem magamról, és leírtam, hogy mindent bevállalok.
"Muszáj nyernem, hogy biztosítani tudjam a családom jövőjét" - mondta a Bors kérdésére Fecó, ha szex, akkor legyen szex, bevállalom!
"Udvarlásban verhetetlen vagyok, Angélát pedig majd egy újabb valóságshow-ban visszahódítom." – Így jártam....nyilatkozta Balogh Ferenc "VV Fecó".
Hivatkozás;bors.hu
Szerk;Posta S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés írása mint:Profil kijelölése.... legördülő menüben válasszátok a "Név/URL-cím"rovatott -ne a névtelent- ide írjátok be a nevet,vagy bármilyen nick nevet.Az URL-t hagyjátok üresen.
Köszönöm.