Oldalak

"Az igaz ügyért küzdeni még akkor is kötelesség, midőn már sikerhez nincsen remény !" -Deák Ferenc-

2013. január 11., péntek

Sámsonkerti panasz !


 Felháborodott (jogosan- a szerk.) olvasónk küldte az alábbi mailt,amit változtatás nélkül teszünk közzé.

"Tisztelt, Sámsonkert.hu!
A hideg miatt írom a levelem, mint tavaly is volt ilyen gond, ahogy olvastam a magazint. Akkor én tűrtem, és nem tettem semmit, most viszont tennem kell, mivel senki nem tesz semmit. A sámsonkertben fellelhető kút az iskolánál be van fagyva, és ismerősöm szerint a Szűcs utca másik részen is fent áll a helyzet.
Pár napja megy így, és sajnos még a tél közepe van, nem is oly nagy hideggel.
Kérdezem én ilyenkor hol van aki segít, és ígérget? Valaki, valamit, csinálhatna, vicc hogy egy városrész ilyen elbánást érdemel.
Köszönöm, a cikk, elhelyezését.
Marika... " (teljes név cím)

Köszönjük az észrevételt,kíváncsian várjuk az illetékesek reagálását !
Szerk;Posta S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés írása mint:Profil kijelölése.... legördülő menüben válasszátok a "Név/URL-cím"rovatott -ne a névtelent- ide írjátok be a nevet,vagy bármilyen nick nevet.Az URL-t hagyjátok üresen.
Köszönöm.