Oldalak

"Az igaz ügyért küzdeni még akkor is kötelesség, midőn már sikerhez nincsen remény !" -Deák Ferenc-

2012. december 16., vasárnap

Humor !

K.Csaba olvasónk küldte az alábbi  képet magazinunknak a következő kommentárral.

" Szombaton este nejem unszolására kénytelen-kelletlen az x faktor című "alkotást" kellett néznem a tévébe.
Mivel Ördög Nóra üvöltözése nem tudta lekötni a figyelmemet -meg a "produkciók magas színvonala" sem- ezért  magányomban nekiláttam sörözgetni. Úgy a negyedik üveg sör benyakalása után megszunnyadtam és borzalmas rémálmom volt. Azt álmodtam,hogy a mellettünk levő lakásba új szomszédok költöztek akik reggel az alábbi módon "üdvözöltek"...


...abban a pillanatban felébredtem és megmerevedve a képernyőre bámultam. Kivert a hideg verejték mert ugyan mit láttam ? Az egyik álom volt,a másik a valóság! "


1 megjegyzés:

  1. Magyarország; ahol a Király Fia a tíz között kiesik és egy oláh nyer.

    VálaszTörlés

A megjegyzés írása mint:Profil kijelölése.... legördülő menüben válasszátok a "Név/URL-cím"rovatott -ne a névtelent- ide írjátok be a nevet,vagy bármilyen nick nevet.Az URL-t hagyjátok üresen.
Köszönöm.