Oldalak

"Az igaz ügyért küzdeni még akkor is kötelesség, midőn már sikerhez nincsen remény !" -Deák Ferenc-

2012. június 7., csütörtök

Sámsonkerti történet.

Nem különösebben szeretem a galambokat, de egyet megsajnáltam. Az ablakunk előtt van egy lombos fa, oda fészkelt az egyik ágra. Dacolt a viharral, a széllel, de el nem mozdult volna a tojásról, őrizte, védte, a saját élete árán is.
Tegnap reggel őrült ricsajra ébredtem. Döbbenet! Egy varjú rátámadt a galambra, ment a harc, de a varjú jóval nagyobb és erősebb volt ő győzött,a galamb elmenekült. A varjú pedig fogta és elvitte a tojást.Szegény gerle visszajött, kereste a fészekben. Többször is. Napokig. De már elvesztette, az a dög varjú ellopta...megette.

Ez csak egy eset,amit magam láttam.
Miért írtam le ezt a történetet? Gondolkozz el rajta...
(A varjú Magyarországon széles körben elterjedt, 2001 óta védett faj. ! forrás:http://www.mme.hu)

...és még szeressem ezek után a varjakat??
(Posta Sándor)

1 megjegyzés:

  1. "Lágy búzamezőt ringat a délvidéki szél,
    Sírdogál egy kismadár, fészke csupa-csupa vér,
    Lábát törték, megkergették, gúnyt űztek vele,
    De ő énekel csak, énekel, ez maradt minden fegyvere."
    http://www.youtube.com/watch?v=Wj7MTE5n3Ro

    VálaszTörlés

A megjegyzés írása mint:Profil kijelölése.... legördülő menüben válasszátok a "Név/URL-cím"rovatott -ne a névtelent- ide írjátok be a nevet,vagy bármilyen nick nevet.Az URL-t hagyjátok üresen.
Köszönöm.