Oldalak

"Az igaz ügyért küzdeni még akkor is kötelesség, midőn már sikerhez nincsen remény !" -Deák Ferenc-

2012. január 21., szombat

"Közlekedünk... !"

 Az alábbi mailt "sapphires" nick nevű olvasónktól kaptuk.Érdekes dolgokat ír köszönjük.



"Sziasztok.Ez a történet a szomszéd kisvárosban esett meg velem Hajdúsámson felé haladva.
Letrafiztak lakott területen 69-mentem szerintük, 30000 a bünti. Megjön a határozat, a képet le lehet tölteni a netről és most figyeljetek!! A képet menetirány szerint balról készítették a határozatban jobb oldali házszám szerepelt rajta, fényképezővel visszamentem és sok képet készítettem. Természetesen magánterületről trafiztak (benzinkút) Megfellebbeztem. A Határozatukban megsemmisítették az eljárást, mert jogilag 1000 sebből vérzett az ügy! Ugyanis ha feljelentem őket az ügyészségen akkor közokirat hamisítás miatt elkaszálják az összes rendőrségi embert aki ebben részt vett, mert sajnos az bűncselekmény!

A legnagyobb baj hogy az emberek nincsenek tisztában a jogaikkal és sajnos a rendőrség ezzel vissza is él.


A másik példa a szondáztatás, nem vagyok köteles megfújni persze ha tudom hogy nem ittam alkoholt, természetesen a rendőrnek joga van elvinni vérvételre és ha tényleg nem fogyasztottam alkoholt akkor az bizony hivatali visszaélésnek minősül plusz rágalmazásnak. Már nem egy ilyen esetem volt, mindig figyelmeztettem a rendőrt a jogi következményeire a dolgoknak


Én nem kötekedésnek tartom ezt, csak nem szeretem ha hülyének néznek ugyanis a rendőrségi törvényben pontosan le vannak írva a jogaik, érdemes letölteni a törvényt és átlapozni!

Vigyázzatok ne hagyjátok magatokat "csőbe" húzni!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzés írása mint:Profil kijelölése.... legördülő menüben válasszátok a "Név/URL-cím"rovatott -ne a névtelent- ide írjátok be a nevet,vagy bármilyen nick nevet.Az URL-t hagyjátok üresen.
Köszönöm.